Thoughts on eclipse slycer

Any ideas for value for this new knife? Seems pretty cool to me but doesn’t cost much. 24 hours is also a pretty limited time imo. If anyone is interested im trading mine

5 Likes

the price is insanely cheap and there is no limited copies for it so a lot of people would have it, im sure its not going to be over 100k
the knife design is cool ngl, especially the trail

7 Likes

Well if we think about it the umbra knives were 150k gems and the value is 75k so this is cheaper fs but wayyyy less time to get it so anywhere from 100-150k seems good to me

3 Likes

150k gems, damn that shit could get atleast 1 galaxy :skull:

4 Likes

i like the design and trail cool knife imo

2 Likes

Oh whoops lol I meant 150 not 150k

3 Likes

I think it’s pretty sick, it’s one of my favorite effects so far, I also think it’s pretty cool they made it for the eclipse witch means they def going crazy with updates

7 Likes

It’s pretty cool. especially the trails. but the price is so low that I think it’s going to be very low in value for a while, but since it’s a one day only sale, so I think it’s going to eventually raise in value in the future… a little bit.

6 Likes

Hoard them afterwards

5 Likes

yeah that knife looks amazing

6 Likes

its trail is amazing

7 Likes