Make galaxy tradable again

Yk galaxy is untradable sooo how about to make it tradable again? It costs 100m value and untradable so why its untradable? Staff made it untradable to save from duping, but there is no duping rn.

12 Likes

sounds like something a duper would say :face_with_raised_eyebrow:

18 Likes

I do think it should be tradable…it’s not like it’s a reward given to anyone like the blueprint. And the medalist became tradable instantly

9 Likes

sounds like dupe is patched🎀

7 Likes

@Jesse in fact i think that this guy was a duper and he got galaxy cuz he shared the duping script with patrick.
im not 100% sure but it might be

7 Likes

If it were to be tradeable again, there would most likely people asking for like medalist and 2 axe r for it, that and other factors make it a terrible idea since we don’t want any issues going on with one of the rarest knives the game has to offer us as players.

8 Likes

yea bro i would like that but it would be terrible if people trade it for big lowballs

6 Likes

people gonna trade it for four axers :skull:

9 Likes

In my opinion, Galaxy should never be a tradable item.

After seeing the downfall of all the highest valued tradables from Medalist to Crimson to Fey to Cdoc over the last 2 years, Galaxy shouldn’t join them as a tradable. It’s something that should be in a different category.

10 Likes

Only 1 person would like that… and that person didnt earn their galaxy in the first place. So they would def trade it for nothing. The rest of us galaxy owners who earned ours would never trade it. Now of course i would love to have more galaxy but i doubt it would happen getting another one…

7 Likes

Yuh uh i WAS a duper. But I gave the source of dupe script to devs, so they patched it and as a reward they gave me this galaxy(bro i would like to claim 100k rbx but they arent paying anymore). It could get worse and worse every day, but not anymore.

5 Likes

tbh u are right, totally right

5 Likes

nah but fr galaxy should stay like this, not tradable

5 Likes

Ill quit the game if i ever see this happen :skull:

8 Likes

I dont own a Gaxy, but i totally agree with you. Dont make it tradable.
I was working my ass off to get enough feys and medas before the duping insident and it becoming untradable.
But for the sake of Gaxy, id have to agree with you.
Hope i can earn it in another way.

9 Likes

this is probably the best thing

7 Likes

Wait so you broke the rules, stole (by duping knives) and because you gave them the code you got rewarded?! With a Galaxy?!! :face_with_raised_eyebrow:

9 Likes

So of course this only benefits those who currently own a galaxy…especially those who got it via trading before it became untradable. It’s no longer given as prizes (expect to people who dupe I guess) so yeah f us ehh

Simple resolution…people shouldn’t be desperate trader who GIVE their items for cheap…I got op for my medalist and wouldn’t trade my fey for anything under 20m-idc what the current value is…

8 Likes

We can’t even earn them anymore tho

8 Likes

I agree with the others.

Considering what reason you gave the dupe script to the devs, I don’t think Galaxy should be tradable.

10 Likes