Fix the corrupt Cupid values

C Cupid 24 and c Cupid 22 are the same value which makes no sense at all. Who is trading a 22 for a 24 lol. I think 22 should be at least 50k

5 Likes

I agree (must be 10 characters)

2 Likes

I think you should apply as a value changer - idk what those folks are doing but I am tired of the nepotism!!!

2 Likes

I would love to lol. Tbh idk the qualifications or how to go about it tho😂

2 Likes

lil confused why someone is claiming nepotism because that couldn’t be further from the truth lol

1 Like

Nepotism implies we’re related to Jesse, we’re not

2 Likes

Actually it doesn’t

Relatives, friends or associates ….

3 Likes

Although, the thing is, even though they may not get each other, they both get the same value in other things

3 Likes

Well I will see what offers I can get, cuz I bet people would offer butchers or gloom at least

2 Likes

There’s no nepotism. The people who are good at trading get selected to be on the team. Not sure why you would make an accusation like this.

1 Like

To be clear; I didn’t use Jesse’s name, I didn’t imply nepotism through Jesse, I didn’t insinuate Jesse and the thought of Jesse didn’t cross my mind -

Jesse was inserted in to things by above poster

I said nepotism; which I still believe to be true but not through any 1 specific person - there is plenty I said to pile on no need to make things up that I did not say or imply

1 Like

why do you even believe that tho lol, is there actual evidence to support this claim?

2 Likes

Likely best for me to let it go for now as I’m actually pretty excited and happy about all the hard work and updates that have been made and truly not trying to be a downer so I think it’s a mute point rn if that’s ok? I def don’t want names added to things I’ve said that I didn’t say though so I had wanted to clarify that

:slight_smile:

2 Likes